• وبلاگ : مائدة من السماء
  • يادداشت : سالبه يه انتفاء موضوع
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مه  

    سلام

    من و همسرم تا به حال نزديك به 50 نفر از طلبه ها رو زن داديم و براي نزديك به 100 نفر مورد معرفي كرديم به طوري كه هركي از مي خواد ازدواج كنه به ما معرفي شون مي كنند و به همسرم مي گن انبار مورد .

    اين مقدمه براي اين بود كه بگم آدم بي تجربه اي در مورد ازدواج طلبگي نيستم و به اين مطلب اشاره كنم كه چند وقت پيش با همسرم داشتيم يك آمار از مورد هايي كه معرفي كرديم مي گرفتيم ديديم اكثر آنهايي كه معرفي شده اند ( كه البته خوشبختانه و گاهي متاسفانه مذهبي و گاهي دختر روحاني بوده اند ) در بدو معرفي مي گويند ما طلبه مي خواهيم و انسان بي توقع و قانعي هستيم و با نون خشكي مي سازيم و با نداري طلبه سر مي كنيم و ... ولي وقتي خطبه عقد را مي خوانند و خرشان از پل مي گذرد ديگر خدا را بنده نيستند و چه توقعاتي از بنده ي خدا طلبه دارند . تازه اين خوباشونه.

    ولي بدها و بهتر بگويم خوبها كه خدا خيرشان بدهد مي گويند : آقا ما شوهر طلبه دوست داريم ولي از يك طلبه پولدار با خانه و ماشين باشه بله مي گوييم ( كه البته يك همچين چيزي توي قوطي هيچ عطاري پيدا نمي شه )

    بعضي هم كه انگار وقتي م يگوييم آقا پسر طلبه هستند جوري از اخلاق طلبه ها صحبت مي كنند كه انگار طلبه از مريخ آمده و غير آدميزاده ( ولي گاهي راست مي گن ! )

    و دو نكته :

    يك : طلبه ها كه درآمدشان از دانشجويان بسيار كمتر است در حالي كه براي دانشجو جشن ازدواج دانشجويي و حج دانشجويي و مسكن دانشجويي و بن دانشجويي زيارت دانشجويي و بيمه دانشجويي و .................... الي ماشاءالله دارند . چرا براي طلبه جماعت يك جشن ازدواج طلبگي نمي گيرندتا ازدواج براي آنها هم راحت شود .

    از دقت كرده باشيد صنفي به عنوان طلبه در قوانين رفاهي جامعه وجود ندارد و هرچه بن و ثبت نام منزل و ثبت نام وام مسكن و ثبت نام كار و ثبت نام وام اجاره خانه و اقلام فرهنگي مانند بن كتاب فرهنگ و خيلي از چيز هاي ديگر اسمي از طلبه و روحاني نمي آيد ( باورتان نمي شود به سايت ها و فرمهاي اين دسته از ثبت نامها رجوع كنيد )و بهتر بگويم براي حيوانان قوانين رفاهي دارند ولي براي طلبه و متعلقات آنها هيچ با اين وضع كي حاضر مي شود به آساني با طلبه ازدواج كند .

    با تشكر

    خدا حافظ