سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  هل من ناصر ینصرنی(دربارهء شیعیان یمن) - مائدة من السماء
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانی اش برخیزد به بالاترین خوشبختی می رسد [امام علی علیه السلام]
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

کل بازدیدها:----169070---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----13-----

درباره خودم
هل من ناصر ینصرنی(دربارهء شیعیان یمن) - مائدة من السماء
بلال در دایرة المعارف اسلامی به موذن پیامبر معنی شده است ، او بزرگ مردی است که تاریخ نه زبان توصیفش را می داند ونه می تواند بگوید . بلال صدای اسلام بود در اتصال نیایش بنده بر مدار پرستش و تواضع ؛ او رعد آسمان دلها بود در اوقات صلاة . واینک 1400 سال و اندی از حیاة آن یاور دلیل کائنات می گذرد و صدای دخت نبی اکرم بر فضای مدینه می پیچد که فرمود :بلال بار دگر یاد رسوا خدا را تداعی کن . و من مفتخرم که هم نام اویم و اسمم بر مسمی سایه افکنده تا همچون او مبلغی بر مذهب خویش باشم . خانوادگی ام الفت و از دیار دارالمجاهدین همدانم ، شهرم را دوست دارم و در آبادی اش کوشا هستم. ایام تحصیل کلاسیک را به ترتیب در تهران ، اصفهان و همدان گذراندم و بعد از گرفتن دیپلم ریاضی فیزیک ، همزمان در دانشگاه اراک رشته کشاورزی و حوزه علمیه قم پذیرفته شدم و باتوکل بر حضرت دوست قدم در راه سربازی آخرین حجت خدا گذاشتم تا علوم دینی را بشناسم و دیگران را نیز در حد توان سیراب کنم ، انشاء الله و هم اکنون بعد از هفت سال حضور در قم المقدسه مشغول تحصیل در پایه هشتم هستم.
درباره وب نوشت
هل من ناصر ینصرنی(دربارهء شیعیان یمن) - مائدة من السماء
چشمانم فغان می کشد و صدای حنجره ام به جایی نمیرسد ، دلم از بیعدالتی ها خون است و پایم خسته از مبارزه بی امان ، وقتی می توانم آسوده خاطر بمانم که با چرخش سرم جز آرامش انسانها چیزی نبینم ، فلسفه زندگانی ام را بر پایه لذت خواهی بنا داده ام که به لذت نخواهم رسید مگر با سعادت تک تک افراد بشر که آن نیز میسر نخواهد شد مگر به پیچش ذکر الله در برّ و بحر جهان که (الا به ذکر الله تطمئن القلوب ) مائده نقد و تشکر است از خودم و عملکرد جامعه و هر آنچه مفید در ره عشق نامندش ، مینویسم تا آه درونم را بر همگان بنمایانم و شور وجودیم را بر دنیا بتابانم و بر هدفم استوار تا آن نور سبز منتظَر چهره بر عالمیان بگشاید . مائدة من السماء را منبری مجازی در دهکده مجازی میدانم و میکوشم تا مبلغ احسنی باشم . و اگر از چگونگی نام نهادن مائدة من السماء بر وب نوشتم بپرسی، گویم که تفال بر کتاب الهی زدم و آیه ذیل به ارمغان وارد شد : ((اللهم ربنا انزل علینا مائدة من السماء )) مائده /114
فهرست موضوعی
جامعه[7] . نقد فیلم[7] . درباره خودم[5] . شیعیان یمن[3] . اینترنت[3] . امنیت اجتماعی[2] .
بایگانی
نگاهی به گذشته
اوقات
ساعت 2:16 صبح 103/1/10
لینک دوستان

پیاده تا عرش
ولایت عشق
کالبد شکافی جون مرغ تا ذهن آدمیزاد !
تکنولوژی کامپیوتر
رنگارنگه
ایحسب الانسان ان یترک سدی
رند
حوریب
دست نوشت
سوتک
. : آدم و حوا : .
چفیه
همکلاس
خانم ناظم
فدایی سید علی
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
سوزنبان
حزب الله هم الغالبون
دم مسیحائی
منطقه 727
شهید سید محمد شریفی
علوم قرآنی Quranic Sciences
صفحه‏ی بیست و یکم
حقوق زن
حزب اللهی مدرنیته
طعم شیرین دو دقیقه
نقد مَلَس
نسیمی از بهشت ...
14 معصوم
شهدای غریب
..:: کافه دانشجو ::..
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
مائده من السماء
و خدایی که در این نزدیکیست
« عـشقی »
طلبه ای طالب یار
شهیدستان

یا سید علی تا فتح قدس و مکه
تارنگاشت های یک زن::antifeminist
دل گویه های یک مجاهد
روزنامه دانشجویی
گنبد افلاک
مدیر پارسی بلاگ
دیدار یار
روایتی دیگر
نسل خمینی
آهستان
بزمانه
حدیث عشق
کامران نجف زاده
خاکریز
جهان آینده
مجاهدین
دنیای راه راه
هر کی به هر جا رسید با دلش رسید - چشم دل

درباره ی هیچ چیز و همه چیز
اکباتان نامه (خودم)
مسیحای من
علوم جهانی
زن نوشت

لوگوی وبلاگ
هل من ناصر ینصرنی(دربارهء شیعیان یمن) - مائدة من السماء
جستجوی وبلاگ
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

موسیقی وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 

نویسنده مطالب زیر:   بلال الفت  

عنوان متن هل من ناصر ینصرنی(دربارهء شیعیان یمن) شنبه 86 شهریور 10  ساعت 3:31 صبح

سفیر یمن در تهران، در دو سال اخیر حدود 20 سفر به شهر قم داشته که در این سفرها تلاش کرد از برخی مراجع تقلید فتوایی مبنی بر ضلالت "سید حسین الحوثی" و ارتداد وی بگیرد اما مراجع عظام تقلید، از صدور هرگونه فتوا یا بیانیه‌‏ای در این زمینه خودداری کردند زیرا خانواده معزز الحوثی شناخته‌‏شده‌‏تر از این هستند که کسی بتواند چنین ادعاهایی را باور کند.(10)
؛در کمتر از یک ماه گذشته، نزدیک به پانصد تن از شیعیان یمن به دست ارتش این کشور و نیز نیروهای نزدیک به «القاعده» به قتل رسیده‌اند.

علی عبدالله صالح حاکم دست‌نشانده‌ی آمریکا همان شمر امروزی است که دست به کشتار و خونریزی خاندان و دوستداران اهل بیت نموده است از طرف دیگر رژیم سعودی هم که به یمن به عنوان حیاط خلوت خود می‌نگرد با اعمال نفوذها و شیطنت‌های پیاپی خود در وخیم‌تر شدن اوضاع شیعیان بی‌تاثیر نبوده است. شگفت‌انگیزتر از همه سکوت محافل داخلی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی مستضعفین جهان در واکنش نسبت به این ظلم آشکار و حتی انتقال اخبار آن به ملت ایران است. امروز واقعه‌ی کشتار مسلمانان یمن نه تنها از جانب صدا و سیمای جمهوری اسلامی سانسور کامل خبری شده است، بلکه نهادهای دیپلماتیک ذیربط با این موضوع نیز مهر سکوت بر لب زده‌اند و گویی این کلام گهربار به دست فراموشی سپرده شده است که اگر کسی ندای مسلمانی را شنید که از مسلمانان استمداد می‌کند و نسبت به آن ندا بی‌توجه بود، مسلمان نیست .(9)

 

. دکتر "سید عصام علی یحیی العماد" رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان یمن در گفت‌‏وگو با ایلنا، درباره جزئیات قتل‌‏عام و نسل‌‏کشی شیعیان تصریح کرد: نظامیان یمن که در حمله به مناطق شیعه‌‏نشین این کشور از به‌‏کارگیری هیچ سلاحی حتی بمب‌‏های شیمیایی ابا ندارند، پس از قتل عام شیعیان در روستاها و شهرهای استان "صعده" و مناطقی چون "الرزامات"، "حیدان"، "مران" و "آل‌‏شافعه"، پیکرهای شهدا را به‌‏طور کامل می‌‏سوزانند و سپس با بستن آنها به پشت خودروهای نظامی و با هدف ارعاب مردم، این اجساد را در کوچه و خیابان می‌‏گردانند تا به قول خودشان مایه عبرت دیگران شود به دستور حکومت یمن، تمامی کتاب‌‏های شیعیان از جمله کتاب‌‏های شریفی چون "نهج‌‏البلاغه" و "صحیفه سجادیه" از مساجد، کتابخانه‌‏ها، مدارس و حوزه‌‏های علمیه سراسر این کشور جمع‌‏آوری و نابود شده است. عناصر حکومتی یمن، چندی پیش کتاب‌‏های مقدس جمع آوری‌‏شده را در میدان مرکزی شهر که میدان "الحریه" نام دارد به صورت تلی درآورده و در برابر دیدگان مردم آتش زدند

 به دستور حکومت بعثی یمن، تمامی نوشته‌‏ها، تابلوها و پلاکاردهایی که نام مقدس ائمه (علیهم‌‏السلام) به ویژه نام‌‏های "علی" و "حسین" بر آن نقش بسته بود پاره شده و به آتش کشیده شد و همه کتاب‌‏ها و مجلاتی که در آن کلمه "غدیر" ذکر شده بود نابود گردید.
وی با اشاره به توهین روزنامه‌‏های حکومتی یمن به علما و مراجع بزرگواری مانند "حضرت امام‌‏خمینی" و "حضرت آیت‌‏الله سیستانی" گفت: رسانه‌‏های دولتی حتی به
این هم اکتفا نمی‌‏کنند بلکه مستقیماً بدترین فحش‌‏ها را بر ضد اهل‌‏بیت(علیهم‌‏السلام) و به‌‏ویژه امام‌‏حسین(علیه‌‏السلام) چاپ و منتشر می‌‏کنند.

تعدادی از رزمندگان شیعه نیز چندی پیش با صدور بیانیه‌ای در پایگاه یمنی "الاخیار" فاش کرده بودند: تعدادی از افسران و سربازان ارتش یمن به فرماندهی "علی محسن الأحمر" برادر ناتنی ژنرال "علی عبدالله صالح" رئیس‌جمهور این کشور، در جنگ دوم صعده در تاریخ هشتم آوریل 2005 پیکر پنج تن از شهدای شیعه در شهر ضحیان و طلح را سوزانده و صورت آنها را با ریختن اسید از بین برده و اجساد سوخته آنها را به همراه پیکر ده تن دیگر از شهدا به خودروهای نظامی بسته و چند کیلومتر روی زمین کشیده‌ و سپس به مدت شش ساعت زیر آفتاب شدید رها کرده‌اند.(11)

 

آیاوظیفه ما نیست به دفاع از برادرانمان صدای هل من ناصر ینصرنی شان را جواب گوییم .

-----------------------------------------------------------------------------------------


1-  جامع الصغیر جلد 2 صفحه . 155

2- حق و باطل - صفحه  84

3- حماسه حسینی2 - صفحه  168

4- سوره نساء ، آیه . 95
5- سوره توبه ، آیه . 20

6- حماسه حسینی2 - صفحه  170

7-  روزنامه قدس_www qudsdaily.com
9- بیانیه جنبش دانشجویی _ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا(

10- پایگاه خبری شریف نیوز_گفتگو با رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان یمن

11- aftabhosn.blogfa.com

 


 

 


  نظرات شما  ( )


 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ